Ceturtā komunikācijas darbnīca Bauskā: "Sabiedrisko attiecību nozīme un komunikācijas plānošana ar mērķauditoriju"
Darbnīcas laikā dalībniekiem bija iespēja iedziļināties sabiedrisko attiecību būtībā un to nozīmē mūsdienu komunikācijas vidē. Nodarbības ietvaros tika analizētas dažādas mērķauditorijas, identificētas to vajadzības un intereses, kā arī apspriesti efektīvākie kanāli, lai sasniegtu un iesaistītu šīs auditorijas.
Praktiskajās nodarbībās dalībnieki izstrādāja komunikācijas plānus, ņemot vērā mērķauditorijas specifiku un izvēlētos komunikācijas kanālus. Diskusiju laikā tika izcelti dažādi sabiedrisko attiecību aspekti, piemēram, ziņojumu veidošana, mediju attiecības un krīzes komunikācija.
Pateicamies nodibinājumam "ViedDoma" par viesmīlību un visiem dalībniekiem par aktīvo līdzdalību un ieguldījumu. Šī darbnīca bija nozīmīgs solis, lai uzlabotu mūsu komunikācijas prasmes un veidotu efektīvākus un mērķtiecīgākus komunikācijas plānus nākotnē.
Ar nepacietību gaidām nākamās darbnīcas, kurās turpināsim attīstīt mūsu komunikācijas spējas un veicināt izaugsmi!